ELEKTROMOTOR
Dojezd až 330 kilometrů
(dle metody WLTP)
Nové zážitky z jízdy
Nové zážitky z plně elektrické jízdy:
- Plynulá dynamická jízda bez trhání
- Jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu
- Tichý chod
0 g
emisí CO2
Úspora
Přínos elektromobility:
- Nižší náklady na elektřinu než na pohonné hmoty
- Nízké servisní náklady díky jednodušší údržbě vozu
- Dotační podpora – k dispozici v rámci programů vypsaných jednotlivými státními rezorty
- Použití režimu ECO umožňujícího dobíjení baterie
30 minut
Pro dobití baterie na 80 % kapacityi
Jednoduchá obsluha
- Rychlé a intuitivní dobíjení pro jednodušší každodenní provoz. Se službou ChargeMyCar od Free2Move Services najdete dobíjecí stanici kdykoli, ať se nacházíte kdekoli.
- Naprogramujte nabíjení, tepelný komfort a další funkce na dálku pomocí aplikace MyPeugeot.
- Využijte služby Mobility Pass a na delší trasy si pronajměte za příznivou cenu vůz se spalovacím motorem.
DESIGN
CHARAKTERISTICKÝ STYL PEUGEOT
Nový 100% elektrický PEUGEOT e-RIFTER je nejen výborně ovladatelný ve městě, ale i výkonný na delších trasách a neztrácí nic z výbavy do hůře sjízdného terénu. Ve městě se bez problémů pohybuje i v nízkoemisních zónách.
OSOBITÝ CHARAKTER
Díky vyvážené a elegantní siluetě s výrazným monogramem „e-RIFTER“ na zádi okamžitě rozpoznáte nový 100% elektrický vůz. Nabíjecí zásuvka je umístěna v levém zadním blatníku.
Nový PEUGEOT e-RIFTER si zachoval robustní, kompaktní a jedinečný styl klasické verze RIFTER. Vysoká a krátká kapota plynule navazuje na vertikální mřížku chladiče. Její harmonické proporce doplňuje adekvátně přizpůsobený rozvor.
Střešní tyče, zvýšená světlá výška a 17″ kolai, stejně jako ochranné prvky na dveřích, působí esteticky, přičemž není opominuta praktičnost ani bezpečnost.
Peugeot i-cockpit® prošel e-volucí
Nový ovladač automatické převodovky „e-Toggle“ umožňuje volit mezi režimy Parkování / Zpětný chod / Neutrál / Jízda vpřed. Na středové konzole je možné aktivovat funkci „Brake“, která po uvolnění akcelerátoru zvyšuje samovolné zpomalování a díky rekuperaci energie přispívá ke zvýšení dojezdu vozu.
Na voliči je možné nastavit jeden ze 3 režimů: Eco, Normal nebo Poweri. Nový PEUGEOT e-RIFTER je vybaven elektrickou parkovací brzdou, což zvyšuje jeho praktičnost i bezpečnost.
Důmyslný odkládací prostor pro chytrý telefon je kompatibilní s indukčním nabíjeními.
PEUGEOT i-Cockpit® se vyvíjí po technologické stránce. Přístrojová deska, která je dostupná ve dvou provedeních, zobrazuje veškeré informace potřebné pro správný provoz 100% elektrického vozu.
Standardně dodávaný analogový panel je přizpůsoben elektrickému pohonu a obsahuje:
- Měřič výkonu pro zobrazení využití energie (ECO značí optimalizovanou spotřebu energie, POWER představuje maximální výkon a CHARGE informuje o rekuperaci energie).
- Ukazatel spotřeby elektrických zařízení (vytápění, klimatizace)
- Ukazatel stavu nabití baterie
- Barevnou technologickou animaci zobrazující tok energie, stav nabíjení (průběžné nebo odložené), informace z palubního počítače a aktuální dojezd.
V rámci příplatkové výbavy je možné objednat 100% digitální přístrojový panel, který je nabízen v daném segmentu úplně poprvé. Informace se poté zobrazují na 10″ displeji s vysokým rozlišením.
Konfigurovatelné zobrazení informací odpovídá nejnovějším trendům ve vývoji grafického designu značky PEUGEOT.
Přístrojový panel má několik režimů zobrazení, které se nastavují ovladačem na volantu. PEUGEOT i-Cockpit® díky tomu můžete přizpůsobit svým potřebám. Na displeji je možné například zobrazovat navigaci, informace o spotřebě energie nebo asistenční systémy řízení.
Velký 10″ dotykový displeji s paketem on-line navigace s hlasovým ovládáním a aktuálním dopravním zpravodajstvím od společnosti TomTom zahrnující službu Nebezpečné zónyi umožňuje pomocí speciálního tlačítka přístup do sekce určené pro elektromobily:
- ENERGIE pro zobrazení technologické animace toku energie v daný moment.
- STATISTIKY pro zobrazení aktuální spotřeby.
- NABÍJENÍ umožňující naplánovat odložené dobíjení baterie.
Díky funkci Mirror Screen je možné zobrazovat přímo na centrálním dotykovém displeji všechny kompatibilní aplikace chytrého telefonu.i
Nový ovladač automatické převodovky „e-Toggle“ umožňuje volit mezi režimy Parkování / Zpětný chod / Neutrál / Jízda vpřed. Na středové konzole je možné aktivovat funkci „Brake“, která po uvolnění akcelerátoru zvyšuje samovolné zpomalování a díky rekuperaci energie přispívá ke zvýšení dojezdu vozu.
Na voliči je možné nastavit jeden ze 3 režimů: Eco, Normal nebo Poweri. Nový PEUGEOT e-RIFTER je vybaven elektrickou parkovací brzdou, což zvyšuje jeho praktičnost i bezpečnost.
Důmyslný odkládací prostor pro chytrý telefon je kompatibilní s indukčním nabíjeními.
PEUGEOT i-Cockpit® se vyvíjí po technologické stránce. Přístrojová deska, která je dostupná ve dvou provedeních, zobrazuje veškeré informace potřebné pro správný provoz 100% elektrického vozu.
Standardně dodávaný analogový panel je přizpůsoben elektrickému pohonu a obsahuje:
- Měřič výkonu pro zobrazení využití energie (ECO značí optimalizovanou spotřebu energie, POWER představuje maximální výkon a CHARGE informuje o rekuperaci energie).
- Ukazatel spotřeby elektrických zařízení (vytápění, klimatizace)
- Ukazatel stavu nabití baterie
- Barevnou technologickou animaci zobrazující tok energie, stav nabíjení (průběžné nebo odložené), informace z palubního počítače a aktuální dojezd.
V rámci příplatkové výbavy je možné objednat 100% digitální přístrojový panel, který je nabízen v daném segmentu úplně poprvé. Informace se poté zobrazují na 10″ displeji s vysokým rozlišením.
Konfigurovatelné zobrazení informací odpovídá nejnovějším trendům ve vývoji grafického designu značky PEUGEOT.
Přístrojový panel má několik režimů zobrazení, které se nastavují ovladačem na volantu. PEUGEOT i-Cockpit® díky tomu můžete přizpůsobit svým potřebám. Na displeji je možné například zobrazovat navigaci, informace o spotřebě energie nebo asistenční systémy řízení.
Velký 10″ dotykový displeji s paketem on-line navigace s hlasovým ovládáním a aktuálním dopravním zpravodajstvím od společnosti TomTom zahrnující službu Nebezpečné zónyi umožňuje pomocí speciálního tlačítka přístup do sekce určené pro elektromobily:
- ENERGIE pro zobrazení technologické animace toku energie v daný moment.
- STATISTIKY pro zobrazení aktuální spotřeby.
- NABÍJENÍ umožňující naplánovat odložené dobíjení baterie.
Díky funkci Mirror Screen je možné zobrazovat přímo na centrálním dotykovém displeji všechny kompatibilní aplikace chytrého telefonu.i
Nový ovladač automatické převodovky „e-Toggle“ umožňuje volit mezi režimy Parkování / Zpětný chod / Neutrál / Jízda vpřed. Na středové konzole je možné aktivovat funkci „Brake“, která po uvolnění akcelerátoru zvyšuje samovolné zpomalování a díky rekuperaci energie přispívá ke zvýšení dojezdu vozu.
Na voliči je možné nastavit jeden ze 3 režimů: Eco, Normal nebo Poweri. Nový PEUGEOT e-RIFTER je vybaven elektrickou parkovací brzdou, což zvyšuje jeho praktičnost i bezpečnost.
Důmyslný odkládací prostor pro chytrý telefon je kompatibilní s indukčním nabíjeními.
VARIABILITA
DŮMYLSNOST PRO VĚTŠÍ POHODLÍ
Nový PEUGEOT e-RIFTER se přizpůsobí veškerým potřebám. Je dostupný v 5 nebo 7místné konfiguraci ve verzích Standard (4,40 m) i Long (4,75 m). Prostorný zavazadelník může díky maximální variabilitě dosáhnout objemu až 4 000 li.
100% ELEKTRICKÁ TECHNOLOGIE
PŘIPRAVEN PRO 100% ELEKTRICKÝ POHON
Elektromotor
Motor o výkonu 100 kW (136 k) nabízí jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu 260 Nm, stejně jako tichéi a plynulé dynamické řízení.
Vysokonapěťová baterie
Elektromobil PEUGEOT e-RIFTER je vybaven vysokonapěťovou baterií s kapacitou 50 kWh umožňující dojezd až 280 kmi (dle metody WLTP) důmyslně uloženou tak, aby se nezmenšil prostor pro cestující ani objem nákladového prostoru.
Na baterii se vztahuje záruka 8 let / 160 000 km při garanci 70% kapacity baterie.
OBJEVIT ELEKTROTECHNOLOGIIDOJEZD A DOBÍJENÍ
Dojezd vozu PEUGEOT e-RIFTER vám umožní ujet až 280 km podle metody WLTPi (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure v překladu: celosvětově sladěný zkušební postup pro osobní vozy). Protokol WLTP poskytuje uživatelům přesnější a realističtější představu o dojezdu podle skutečného používání vozu.
JAKÉ JSOU FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD?
RYCHLOST
Při konstantní rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti údajům dle WLTP.
TEPLOTA
V zimních měsících se může dojezd snížit až o 35 % oproti teplým jarním dnům. Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak dojezd zvýšit, je omezit vybíjení baterie na topení nebo klimatizaci díky předehřátí vozu, který je připojen ke zdroji elektrické energie.
STYL JÍZDY
Styl jízdy má významný dopad na dojezd elektromobilu: postupné zrychlování a rekuperace při brzdění mohou ušetřit až 15 % kapacity baterie.
ZATÍŽENÍ
Počet cestujících nebo množství zavazadel může ovlivnit dojezd.
SNADNÉ A RYCHLÉ DOBÍJENÍ
Pro dobíjení svého nového užitkového vozu PEUGEOT e-RIFTER můžete volit různé způsoby, které vám zaručí maximální využití dojezdu 280 km WLTP.
Vozidlo disponuje palubní třífázovou nabíječkou o výkonu 11 kW.
NABÍJENÍ U SOUKROMÉ DOBÍJECÍ STANICE (domova či v zaměstnání)
Pomocí standardního kabelu dodávaného s vozem je možné e-RIFTER dobíjet prostřednictvím:
- klasické domácí zásuvky
- zásuvky se zvýšeným výkonem, která v kombinaci se speciálním kabelem, který lze objednat v rámci originálního příslušenství, zkrátí dobu nabíjení na 15 hodin.
Svůj elektrický vůz PEUGEOT e-RIFTER můžete dobíjet rychleji a bezpečněji pomocí wallboxu:
- dobití do plné kapacity je možné dosáhnout za méně než 7,5 hodiny díky jednofázovému wallboxu o výkonu 7,4 kW
- za pouhých 5 hodin se vůz dobije s wallboxem 11 kW ve spojení s příplatkovou palubní nabíječkou 11 kW.
Wallbox zajišťuje nejbezpečnější a nejrychlejší způsob nabíjení.
ZJISTIT VÍCE O SOUKROMÉM DOBÍJENÍVeřejné nabíjení
Parametry baterie umožňují dobíjet elektromobil u rychlonabíjecích stanic o výkonu 100 kW, přičemž jeho dobití na 80 % trvá pouhých 30 minuti. V Evropě je rozsáhlá síť více než 220 000 veřejných dobíjecích stanic.
ZJISTIT VÍCE O VEŘEJNÉM DOBÍJENÍREŽIMY JÍZDY
OPTIMALIZUJTE DOJEZD
3 REŽIMY JÍZDY
Nový e-RIFTER nabízí 3 režimy jízdy:
- Eco (60 kW, 180 Nm): optimalizace dojezdu při současné regulaci vybraných parametrů.
- Normal (80 kW, 210 Nm): optimální komfort pro každodenní použití.
- Power (100 kW, 260 Nm): optimalizace výkonu při převážení těžkého nákladu.
FUNKCE BRAKE
Aktivace funkce Brake (zpětná rekuperace energie při brzdění motorem) dobíjí baterii a zvyšuje reálný dojezd vozu – k dispozici jsou 2 režimyi:
- Standardní (výchozí režim) – pocit z řízení je podobný jako u vozů se spalovacím motorem
- Zesílený (dostupný po zmáčknutí tlačítka B na voliči jízdních režimů, což aktivuje funkci BRAKE) – větší rekuperace okamžitě po uvolnění akcelerátoru přispívá k optimalizaci dojezdu