Hlavní menu

Nový Peugeot e-Rifter

Nový Peugeot e-Rifter

ELEKTROMOTOR

Dojezd až  330 kilometrů

(dle metody WLTP)

Nové zážitky z jízdy

Nové zážitky z plně elektrické jízdy:

  • Plynulá dynamická jízda bez trhání
  • Jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu
  • Tichý chod

0 g
emisí CO2 

Úspora

Přínos elektromobility:

  • Nižší náklady na elektřinu než na pohonné hmoty
  • Nízké servisní náklady díky jednodušší údržbě vozu
  • Dotační podpora – k dispozici v rámci programů vypsaných jednotlivými státními rezorty
  • Použití režimu ECO umožňujícího dobíjení baterie

30 minut

Pro dobití baterie na 80 % kapacityi

Jednoduchá obsluha

  • Rychlé a intuitivní dobíjení pro jednodušší každodenní provoz. Se službou ChargeMyCar od Free2Move Services najdete dobíjecí stanici kdykoli, ať se nacházíte kdekoli.
  • Naprogramujte nabíjení, tepelný komfort a další funkce na dálku pomocí aplikace MyPeugeot.
  • Využijte služby Mobility Pass a na delší trasy si pronajměte za příznivou cenu vůz se spalovacím motorem.

DESIGN

CHARAKTERISTICKÝ STYL PEUGEOT

/image/93/1/peugeot-rifter-2102styp103.804931.jpg

Nový 100% elektrický PEUGEOT e-RIFTER je nejen výborně ovladatelný ve městě, ale i výkonný na delších trasách a neztrácí nic z výbavy do hůře sjízdného terénu. Ve městě se bez problémů pohybuje i v nízkoemisních zónách.

OSOBITÝ CHARAKTER

/image/93/2/peugeot-rifter-2102styp200.804932.jpg
/image/93/3/peugeot-rifter-2102styp301.804933.jpg
/image/93/4/peugeot-rifter-2102styp105.804934.jpg

Díky vyvážené a elegantní siluetě s výrazným monogramem „e-RIFTER“ na zádi okamžitě rozpoznáte nový 100% elektrický vůz. Nabíjecí zásuvka je umístěna v levém zadním blatníku.

 

Nový PEUGEOT e-RIFTER si zachoval robustní, kompaktní a jedinečný styl klasické verze RIFTER. Vysoká a krátká kapota plynule navazuje na vertikální mřížku chladiče. Její harmonické proporce doplňuje adekvátně přizpůsobený rozvor.

Střešní tyče, zvýšená světlá výška a 17″ kolai, stejně jako ochranné prvky na dveřích, působí esteticky, přičemž není opominuta praktičnost ani bezpečnost.

Peugeot i-cockpit® prošel e-volucí

/image/93/8/peugeot-rifter-2102styp203.804938.jpg

Nový ovladač automatické převodovky „e-Toggle“ umožňuje volit mezi režimy Parkování / Zpětný chod / Neutrál / Jízda vpřed. Na středové konzole je možné aktivovat funkci „Brake“, která po uvolnění akcelerátoru zvyšuje samovolné zpomalování a díky rekuperaci energie přispívá ke zvýšení dojezdu vozu.

Na voliči je možné nastavit jeden ze 3 režimů: Eco, Normal nebo Poweri. Nový PEUGEOT e-RIFTER je vybaven elektrickou parkovací brzdou, což zvyšuje jeho praktičnost i bezpečnost.

Důmyslný odkládací prostor pro chytrý telefon je kompatibilní s indukčním nabíjeními.

/image/93/5/peugeot-rifter-2102styp207.804935.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® se vyvíjí po technologické stránce. Přístrojová deska, která je dostupná ve dvou provedeních, zobrazuje veškeré informace potřebné pro správný provoz 100% elektrického vozu.

Standardně dodávaný analogový panel je přizpůsoben elektrickému pohonu a obsahuje:

  • Měřič výkonu pro zobrazení využití energie (ECO značí optimalizovanou spotřebu energie, POWER představuje maximální výkon a CHARGE informuje o rekuperaci energie).
  • Ukazatel spotřeby elektrických zařízení (vytápění, klimatizace)
  • Ukazatel stavu nabití baterie
  • Barevnou technologickou animaci zobrazující tok energie, stav nabíjení (průběžné nebo odložené), informace z palubního počítače a aktuální dojezd.
/image/93/6/peugeot-rifter-2102styp206.804936.jpg

V rámci příplatkové výbavy je možné objednat 100% digitální přístrojový panel, který je nabízen v daném segmentu úplně poprvé. Informace se poté zobrazují na 10″ displeji s vysokým rozlišením.

Konfigurovatelné zobrazení informací odpovídá nejnovějším trendům ve vývoji grafického designu značky PEUGEOT.

Přístrojový panel má několik režimů zobrazení, které se nastavují ovladačem na volantu. PEUGEOT i-Cockpit® díky tomu můžete přizpůsobit svým potřebám. Na displeji je možné například zobrazovat navigaci, informace o spotřebě energie nebo asistenční systémy řízení.

/image/93/7/peugeot-rifter-2102styp204.804937.jpg

Velký 10″ dotykový displeji s paketem on-line navigace s hlasovým ovládáním a aktuálním dopravním zpravodajstvím od společnosti TomTom zahrnující službu Nebezpečné zónyi umožňuje pomocí speciálního tlačítka přístup do sekce určené pro elektromobily:

  • ENERGIE pro zobrazení technologické animace toku energie v daný moment.
  • STATISTIKY pro zobrazení aktuální spotřeby.
  • NABÍJENÍ umožňující naplánovat odložené dobíjení baterie.

Díky funkci Mirror Screen je možné zobrazovat přímo na centrálním dotykovém displeji všechny kompatibilní aplikace chytrého telefonu.i

/image/93/8/peugeot-rifter-2102styp203.804938.jpg

Nový ovladač automatické převodovky „e-Toggle“ umožňuje volit mezi režimy Parkování / Zpětný chod / Neutrál / Jízda vpřed. Na středové konzole je možné aktivovat funkci „Brake“, která po uvolnění akcelerátoru zvyšuje samovolné zpomalování a díky rekuperaci energie přispívá ke zvýšení dojezdu vozu.

Na voliči je možné nastavit jeden ze 3 režimů: Eco, Normal nebo Poweri. Nový PEUGEOT e-RIFTER je vybaven elektrickou parkovací brzdou, což zvyšuje jeho praktičnost i bezpečnost.

Důmyslný odkládací prostor pro chytrý telefon je kompatibilní s indukčním nabíjeními.

/image/93/5/peugeot-rifter-2102styp207.804935.jpg

PEUGEOT i-Cockpit® se vyvíjí po technologické stránce. Přístrojová deska, která je dostupná ve dvou provedeních, zobrazuje veškeré informace potřebné pro správný provoz 100% elektrického vozu.

Standardně dodávaný analogový panel je přizpůsoben elektrickému pohonu a obsahuje:

  • Měřič výkonu pro zobrazení využití energie (ECO značí optimalizovanou spotřebu energie, POWER představuje maximální výkon a CHARGE informuje o rekuperaci energie).
  • Ukazatel spotřeby elektrických zařízení (vytápění, klimatizace)
  • Ukazatel stavu nabití baterie
  • Barevnou technologickou animaci zobrazující tok energie, stav nabíjení (průběžné nebo odložené), informace z palubního počítače a aktuální dojezd.
/image/93/6/peugeot-rifter-2102styp206.804936.jpg

V rámci příplatkové výbavy je možné objednat 100% digitální přístrojový panel, který je nabízen v daném segmentu úplně poprvé. Informace se poté zobrazují na 10″ displeji s vysokým rozlišením.

Konfigurovatelné zobrazení informací odpovídá nejnovějším trendům ve vývoji grafického designu značky PEUGEOT.

Přístrojový panel má několik režimů zobrazení, které se nastavují ovladačem na volantu. PEUGEOT i-Cockpit® díky tomu můžete přizpůsobit svým potřebám. Na displeji je možné například zobrazovat navigaci, informace o spotřebě energie nebo asistenční systémy řízení.

/image/93/7/peugeot-rifter-2102styp204.804937.jpg

Velký 10″ dotykový displeji s paketem on-line navigace s hlasovým ovládáním a aktuálním dopravním zpravodajstvím od společnosti TomTom zahrnující službu Nebezpečné zónyi umožňuje pomocí speciálního tlačítka přístup do sekce určené pro elektromobily:

  • ENERGIE pro zobrazení technologické animace toku energie v daný moment.
  • STATISTIKY pro zobrazení aktuální spotřeby.
  • NABÍJENÍ umožňující naplánovat odložené dobíjení baterie.

Díky funkci Mirror Screen je možné zobrazovat přímo na centrálním dotykovém displeji všechny kompatibilní aplikace chytrého telefonu.i

/image/93/8/peugeot-rifter-2102styp203.804938.jpg

Nový ovladač automatické převodovky „e-Toggle“ umožňuje volit mezi režimy Parkování / Zpětný chod / Neutrál / Jízda vpřed. Na středové konzole je možné aktivovat funkci „Brake“, která po uvolnění akcelerátoru zvyšuje samovolné zpomalování a díky rekuperaci energie přispívá ke zvýšení dojezdu vozu.

Na voliči je možné nastavit jeden ze 3 režimů: Eco, Normal nebo Poweri. Nový PEUGEOT e-RIFTER je vybaven elektrickou parkovací brzdou, což zvyšuje jeho praktičnost i bezpečnost.

Důmyslný odkládací prostor pro chytrý telefon je kompatibilní s indukčním nabíjeními.

VARIABILITA

DŮMYLSNOST PRO VĚTŠÍ POHODLÍ

/image/93/9/peugeot-rifter-2102styp008.804939.jpg

Nový PEUGEOT e-RIFTER se přizpůsobí veškerým potřebám. Je dostupný v 5 nebo 7místné konfiguraci ve verzích Standard (4,40 m) i Long (4,75 m). Prostorný zavazadelník může díky maximální variabilitě dosáhnout objemu až 4 000 li.

100% ELEKTRICKÁ TECHNOLOGIE

PŘIPRAVEN PRO 100% ELEKTRICKÝ POHON

/image/94/0/moteur-ek0-fond-clair.804940.jpg

Elektromotor

Motor o výkonu 100 kW (136 k) nabízí jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu 260 Nm, stejně jako tichéi a plynulé dynamické řízení.

/image/94/1/peugeot-rifter-2021-400-fr.804941.jpg

Vysokonapěťová baterie

Elektromobil PEUGEOT e-RIFTER je vybaven vysokonapěťovou baterií s kapacitou 50 kWh umožňující dojezd až 280 kmi (dle metody WLTP) důmyslně uloženou tak, aby se nezmenšil prostor pro cestující ani objem nákladového prostoru.

Na baterii se vztahuje záruka 8 let / 160 000 km při garanci 70% kapacity baterie.

OBJEVIT ELEKTROTECHNOLOGII

DOJEZD A DOBÍJENÍ

Dojezd vozu PEUGEOT e-RIFTER vám umožní ujet až 280 km podle metody WLTPi (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure v překladu: celosvětově sladěný zkušební postup pro osobní vozy). Protokol WLTP poskytuje uživatelům přesnější a realističtější představu o dojezdu podle skutečného používání vozu.

Více o metodě WLTP          Více o dojezdu         Rady pro zvýšení dojezdu

JAKÉ JSOU FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD?

/image/94/2/vitesse.804942.png
RYCHLOST

Při konstantní rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti údajům dle WLTP.

/image/94/3/temp-ratures.804943.png
TEPLOTA

V zimních měsících se může dojezd snížit až o 35 % oproti teplým jarním dnům. Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak dojezd zvýšit, je omezit vybíjení baterie na topení nebo klimatizaci díky předehřátí vozu, který je připojen ke zdroji elektrické energie.

 

/image/94/4/style-de-conduite.804944.png
STYL JÍZDY

Styl jízdy má významný dopad na dojezd elektromobilu: postupné zrychlování a rekuperace při brzdění mohou ušetřit až 15 % kapacity baterie.

/image/94/5/1432-e79weightalert-med-ivi.644515.804945.png
ZATÍŽENÍ

Počet cestujících nebo množství zavazadel může ovlivnit dojezd.

SNADNÉ A RYCHLÉ DOBÍJENÍ

Pro dobíjení svého nového užitkového vozu PEUGEOT e-RIFTER můžete volit různé způsoby, které vám zaručí maximální využití dojezdu 280 km WLTP.

Vozidlo disponuje palubní třífázovou nabíječkou o výkonu 11 kW.

Zjistit více o nabíjení

/image/94/6/peugeot-rifter-2102styp202.804946.jpg

NABÍJENÍ U SOUKROMÉ DOBÍJECÍ STANICE (domova či v zaměstnání)

Pomocí standardního kabelu dodávaného s vozem je možné e-RIFTER dobíjet prostřednictvím:

  • klasické domácí zásuvky
  • zásuvky se zvýšeným výkonem, která v kombinaci se speciálním kabelem, který lze objednat v rámci originálního příslušenství, zkrátí dobu nabíjení na 15 hodin.

 

Svůj elektrický vůz PEUGEOT e-RIFTER můžete dobíjet rychleji a bezpečněji pomocí wallboxu:

  • dobití do plné kapacity je možné dosáhnout za méně než 7,5 hodiny díky jednofázovému wallboxu o výkonu 7,4 kW
  • za pouhých 5 hodin se vůz dobije s wallboxem 11 kW ve spojení s příplatkovou palubní nabíječkou 11 kW.

Wallbox zajišťuje nejbezpečnější a nejrychlejší způsob nabíjení.

ZJISTIT VÍCE O SOUKROMÉM DOBÍJENÍ
/image/94/7/peugeot-rifter-2102styp001.804947.jpg

Veřejné nabíjení

Parametry baterie umožňují dobíjet elektromobil u rychlonabíjecích stanic o výkonu 100 kW, přičemž jeho dobití na 80 % trvá pouhých 30 minuti. V Evropě je rozsáhlá síť více než 220 000 veřejných dobíjecích stanic.

ZJISTIT VÍCE O VEŘEJNÉM DOBÍJENÍ

REŽIMY JÍZDY

OPTIMALIZUJTE DOJEZD

/image/93/8/peugeot-rifter-2102styp203.804938.jpg

3 REŽIMY JÍZDY

Nový e-RIFTER nabízí 3 režimy jízdy:

  • Eco (60 kW, 180 Nm): optimalizace dojezdu při současné regulaci vybraných parametrů.
  • Normal (80 kW, 210 Nm): optimální komfort pro každodenní použití.
  • Power (100 kW, 260 Nm): optimalizace výkonu při převážení těžkého nákladu.
/image/94/8/peugeot-rifter-2102styp101.804948.jpg

FUNKCE BRAKE

Aktivace funkce Brake (zpětná rekuperace energie při brzdění motorem) dobíjí baterii a zvyšuje reálný dojezd vozu – k dispozici jsou 2 režimyi:

  • Standardní (výchozí režim) – pocit z řízení je podobný jako u vozů se spalovacím motorem
  • Zesílený (dostupný po zmáčknutí tlačítka B na voliči jízdních režimů, což aktivuje funkci BRAKE) – větší rekuperace okamžitě po uvolnění akcelerátoru přispívá k optimalizaci dojezdu

Odesláním kontaktního formuláře souhlasíte se zpracováním zásad osobních údajů.

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů