310 km 30 minut 0 CO2
Dojezd dle metody WLTP k nabití baterie na 80 % v jízdním režimu
POTĚŠENÍ Z JÍZDY
Nové zážitky v plně elektickém režimu:
- Dojezd až 310 km dle metody WLTPi
- Plynulé dynamické řízení, absence vibrací
- Jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu 260 Nm
- Tichý chod
- Neomezený pohyb v rámci nízkoemisních zón velkých evropských měst.
ÚSPORA
Přínos elektromobility:
- Nižší náklady na elektřinu než na pohonné hmoty
- Nízké servisní náklady díky jednodušší údržbě vozu
- Státní dotace mohou dosáhnout do výše až 30%
- Použití režimu ECO umožňujícího dobíjení baterie
INOVATIVNÍ A SNADNÝ TYP MOBILITY
Praktické a navržené přímo pro vás:
- Jednoduché a intuitivní dobíjení
- Možnost pohybu v zónách s omezeným vjezdem pro vozy se spalovacími motory
- Aplikace MyPeugeot vám umožní vzdáleně ovládat některé funkce ve vašem voze, např. nabíjení nebo předehřátí / vychlazení interiéru před jízdou
TECHNOLOGIE - 100% ELEKTRICKÉ
Motor o výkonu 100 kW (136 k) nabízí jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu 260 Nm, stejně jako tiché i a plynulé dynamické řízení.
VYSOKONAPĚŤOVÁ BATERIE
Nové elektrické kompaktní SUV PEUGEOT e-2008 má vysokonapěťovou baterii s kapacitou 50 kWh důmyslně uloženou tak, aby se nezmenšil prostor pro cestující ani objem zavazadelníku. Baterie umožňuje dojezd 310 kmi (dle metody WLTPi) s nulovými emisemi CO2 v jízdním režimu. Na baterii se vztahuje záruka 8 let / 160 000 km při garanci 70% kapacity baterie.
JAKÉ FAKTORY OVLIVŇUJÍ DOJEZD?
RYCHLOST
Při konstantní rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti údajům dle WLTP.
VENKOVNÍ TEPLOTA
V zimních měsících se může dojezd snížit až o 35 % oproti teplým jarním dnům. Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak dojezd zvýšit, je omezit vybíjení baterie na topení nebo klimatizaci díky předehřátí vozu, který je připojen ke zdroji elektrické energie.
STYL JÍZDY
Styl jízdy má významný dopad na dojezd elektromobilu: postupné zrychlování a rekuperace při brzdění mohou ušetřit až 15 % kapacity baterie.