Digitální technologie stále intenzivněji pronikají do světa automobilů. Mezi chytrými telefony a vozidly vzniká pevné pouto, z čehož profitují hlavně motoristé, kterým tato synergie a s ní spojené konektivní služby usnadňují každodenní život. 15. prosince 2020 rozšiřuje Peugeot v České republice platformu Peugeot Services Store, která v oblasti konektivních služeb představuje obrovský posun vpřed.
Rozšířená digitální platforma PEUGEOT SERVICES STORE, která je v České republice k dispozici od 15. prosince 2020, si klade za cíl zjednodušit a zpříjemnit zákazníkům užívání automobilu a zefektivnit jejich cesty. Je určena pro uživatele vozů vybavených 3D online navigací a vozů s elektromotorem (elektromobily a plug-in hybridy). Těmto klientům poskytne nová platforma celou řadu užitečných konektivních služeb. V budoucnu ji pak čeká i další využití, a to zejména v oblasti zakoupení, aktivace a správy dalších on-line služeb.
Na Peugeot Services Store se uživatelé dostanou přes webové stránky peugeot.cz, pro využívání služeb se pak prostřednictvím platformy zaregistrují.
On-line navigace nové generace
Objedná-li si zákazník vůz značky Peugeot vybavený 3D online navigací, otevře se před ním celá škála možností, díky nimž se dostane do cíle rychleji, bezpečněji a beze stresu. 3D online navigace je k dispozici pro všechny vozy produktové řady Peugeot s výjimkou modelů Peugeot 108 a Boxer. S tímto doplňkem výbavy má řidič k dispozici aktuální dopravní informace poskytované renomovanou společností TomTom, která využívá nejlepší GPS řešení a data od velké komunity uživatelů. Klient dále může porovnat ceny paliva na různých čerpacích stanicích, získat přehled o volných místech na parkovištích a ceny parkovného[1]. Může také dostávat aktuální informace o počasí. Další užitečnou funkcí je oznamování nebezpečných úseků a rychlostních radarů.
Tyto konektivní služby se vztahují k vozům značky Peugeot, které jsou vybaveny 3D online navigací a byly vyrobeny po 30.11.2020. Majitelé těchto vozů si pak pomocí platformy Peugeot Services Store mohou aktivovat balíček služeb Connected Navigation Pack a získat tak veškeré nabízené služby zdarma, a to po dobu tří let. Po uplynutí tohoto období si mohou na platformě Peugeot Services Store přikoupit další roky. Pro optimální fungování konektivních služeb je vhodné přikoupit Peugeot Connect Box (pokud není u daného modelu součástí sériové výbavy). Tento doplněk plní nejen funkci bezpečnostního a asistenčního volání (e-Call, b-Call), ale zajistí uživateli stabilnější připojení a zároveň díky integrované SIM kartě umožňuje přenos dat do on-line 3D navigace, čímž šetří klientova mobilní data z telefonu.
Elektrický motor otvírá bránu konektivitě
Soubor konektivních služeb, které mohou využívat majitelé elektrických a plug-in hybridních vozů má název e-Remote Control. Řidiči těchto vozů, kteří současně využívají aplikaci MyPeugeot, si služby mohou s pomocí platformy Peugeot Store Services aktivovat, díky čemuž získají prostřednictvím svého chytrého telefonu přehled o aktuálním dojezdu vozu i o jeho stavu nabíjení. Mohou také na dálku spustit dobíjení a sledovat jeho průběh. V případě neočekávaného přerušení nabíjení je klient upozorněn, případně mu aplikace potvrdí úspěšné dobití vozu.
Pomocí služby e-Remote Control může řidič také předem vůz vytopit či vychladit, aby se mohl vydat na cestu za optimálních podmínek komfortu. Funkce umožní nastavit topení nebo klimatizaci kabiny vozu připojeného ke zdroji, aniž by došlo k omezení kapacity baterií. Službu e-Remote Control mohou majitelé elektrických a plug-in hybridních vozů značky Peugeot využívat zdarma bez časového omezení.