Hlavní menu divize Peugeot

Novinky
  • Peugeot
  • Novinky
  • Peugeot v ČR dosáhl v říjnu rekordního tržního podílu

Peugeot v ČR dosáhl v říjnu rekordního tržního podílu

Peugeot v ČR dosáhl v říjnu rekordního tržního podílu

Desátý měsíc roku je letos už osmým, ve kterém Peugeot překročil tisíc registrovaných vozů, a třetím, ve kterém pokořil pětiprocentní hranici podílu na trhu. Pokračoval tak v letošní nepřetržité sérii úspěšných prodejních měsíců, z níž je patrné, že rok 2018 bude pro značku Peugeot v ČR jednoznačně nejlepším v historii.

V rámci osobních vozů patřila v říjnu Peugeotu v ČR 5. příčka v pořadí automobilek, přičemž v loňském roce se musel spokojit až s 10. místem. S 900 registrovanými vozy získal 4,57% trhu osobních vozů, což představuje nárůst o 30 %. V kategorii lehkých užitkových vozů se Peugeot v říjnu opět ujal vedení a s 354 vozy obsadil 17,8%  trhu LCV. Celkový počet 1254 vozů znamenal kromě rekordního podílu na trhu (5,78 %) také postup na 5. místo v žebříčku značek.

Celkově za prvních 10 měsíců letošního roku registroval Peugeot v ČR 11 571 vozů, čímž s dvouměsíčním předstihem dosáhl úrovně celoročního prodeje značky v loňském roce (11 663 vozů ke konci prosince 2017). Vzhledem k tomu, že rok 2017 byl prodejně nejúspěšnější v historii, je zřejmé, že rok 2018 ho dalece překoná. K markantnímu zvýšení registrací o 18%, což představuje 1761 vozů, přispěla zejména osobní modelová řada. S 9 309 registrovanými vozy a 4,09% podílem na trhu Peugeot vylepšil loňské skóre o 2 081 neboli 28,8%, což je vzhledem ke klesajícímu trhu obdivuhodný výsledek.

Na trhu lehkých užitkových vozů bude značka Peugeot v letošním roce usilovat o obhajobu pozice „Nejprodávanější značka užitkových vozů  v ČR“, kterou získala loni. V říjnu učinila významný krok k dosažení tohoto cíle, když se po dvou měsících opět vrátila na první místo celkového pořadí automobilek a za prvních 10 měsíců vykázala 2 262 registrovaných užitkových vozů.

„Naše prodejní výkony jsou výsledkem dlouhodobé obchodní strategie založené na postupném pokračujícím růstu. Obchodní úspěch SUV řady, zářijová akce 7 dní Peugeot, významné fleetové zakázky – to jsou hlavní faktory, které táhly naše prodeje nahoru, nicméně díky stabilní obchodní politice byla značka Peugeot připravená reagovat na různé situace na trhu, zejména pak na nové homologace dle protokolu WLTP, čímž jsme se ubránili prodejním výkyvům. Mimořádně dobré výsledky v průběhu celého roku nás tak dovedly k rekordnímu finále v předstihu,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR

Odesláním kontaktního formuláře souhlasíte se zpracováním zásad osobních údajů.

ARSY line - tvorba webových stránek a eshopů