Inteligentní protiprokluzový systém Grip Control optimalizuje pohon předních kol podle typu a sjízdnosti povrchu, po kterém se vůz pohybuje. Kontrolu nad řízením systém stále přenechává řidiči, ten se ovšem kdykoliv může spolehnout na inteligenci systému v režimu Standard nebo ovladačem zvolit některý z dalších režimů:
- Režim Standard je určený pro jízdu v běžných podmínkách s nízkou mírou prokluzu kol.
- Režim Sníh přizpůsobí prokluz obou předních kol adhezním podmínkám na silnici, při rychlosti nad 50 km/hod se systém automaticky přepne do režimu Standard.
- Režim Terén umožňuje bezpečný pohyb po kluzkém povrchu (bláto, mokrá tráva...) a rozjezd v náročných podmínkách. Systém převádí maximum točivého momentu na kolo s největší adhezí. Účinek je podobný jako u samosvorného diferenciálu (DGL), režim je určený pro jízdu po nezpevněných cestách do rychlosti 80 km/h.
- Režim Písek umožňuje současný mírný prokluz obou předních kol a pomalý pohyb vpřed. Snižuje riziko zahrabání vozu. Při rychlosti nad 120 km/hod se automaticky přepne do režimu Standard.
- Režim ESP Off dává řidiči možnost vypnout působení systému ESP a Grip Control. Do rychlosti 50 km/hod má řidič řízení pouze pod svou kontrolou.