Obě verze HYBRID 225k FWD a HYBRID4 300k AWD, které kombinují spalovací motor a elektromotor, se vyznačují výbornými jízdními vlastnostmi a dynamickým projevem. 100% elektrický režim zajistí výjimečné zážitky z jízdy.
VÝHODY
PLUG-IN HYBRID: VŠESTRANNOST POUŽITÍ
Dojezd až 59 km
(dle metody WLTP)
Potěšení z jízdy
U plug-in hybridního vozu je možné volit mezi jízdou se spalovacím motorem nebo elektromotorem. V plně elektrickém režimu vás potěší:
- Dojezd až 59 km (WLTPi)
- Plynulá dynamická jízda bez trhání
- Jedinečné zrychlení díky okamžitému točivému momentu
- Tichý chod
Výkon až 300 k
a pohon 4x4
Úspory
- Odhadovaná úspora paliva je v průměru 40 %i
- Dotační podpora – k dispozici v rámci programů vypsaných jednotlivými státními rezorty
- Plně elektrický režim
- Nižší servisní náklady díky jednodušší údržbě vozu
0 g emisí CO2
v elektrickém režimu
Snadné dobíjení
- Snadné a intuitivní dobíjení za 7 hi
- Kompletní dobití již za 2 hi
- Aktuální statistiky jízd
- Vzdálená správa vozu prostřednictvím aplikace MyPeugeot®
DESIGN
NOVÁ ÉRA MODERNÍHO STYLU
Nové SUV PEUGEOT 3008 HYBRID se vyznačuje moderním designem díky své inovované přídi rámované světlomety Full LEDi s funkcí EVSi. Jeho výrazný vzhled snoubí odvahu s elegancí při zachování typických znaků SUV.
Znaky HYBRID
Znaky HYBRIDi či HYBRID4i, které zdobí blatníky nového SUV PEUGEOT 3008, decentně poukazují na příslušnost k inovativní a technologické rodině plug-in hybridních vozů.
Stylové znaky SUV
Elegantní 19″ hliníková kola s výbrusem SAN FRANCISCOi, lemování blatníků i mohutné prahové lišty výborně korespondují s robustním a bezpečným vzezřením SUV.
Exkluzivní čalounění Alcantara®
Interiér nového plug-in hybridního SUV PEUGEOT 3008 přichází s exkluzivním kombinovaným čalouněním Alcantara®i Greval s prošíváním Aikinite.
PEUGEOT i-Cockpit® přizpůsobený plug-in hybridnímu pohonu
Inovované místo řidiče PEUGEOT i-Cockpit® nového plug-in hybridního SUV PEUGEOT 3008 zprostředkuje intuitivní a stimulující jízdu. Pro lepší kontrolu a uživatelský komfort byly přístrojový panel a centrální dotykový displej přizpůsobeny elektrifikovanému vozu.
Digitální přístrojová deska
Řidič má na sdruženém digitálním přístroji dokonalý přehled o důležitých informacích:
- Režim řízení: Electric, Sport, Hybrid, 4WDi
- Dojezd v plně elektrickém režimu
- Dojezd při jízdě s použitím spalovacího motoru
- Režim baterie: NABÍJENÍi, ECOi, POWERi
Dotykový 10″ displej HD
Nabíjení baterie je možné nastavit na centrálním 10″ dotykovém HD displejii, který umožňuje přístup k funkcím vozu a informacím vztahujícím se k plug-in hybridnímu SUV PEUGEOT 3008 jako jsou:
- Technologická animace ilustrující činnost hybridního pohonu
- Statistiky spotřeby paliva a elektrické energie
- Umístění nabíjecích stanici a zbývající dojezd v elektrickém režimu
- Parametry nabíjení baterie
- Aktivace funkce e-Save
- Nastavení předehřevu/klimatizace kabiny
TECHNOLOGIE
PLUG-IN HYBRIDNÍ TECHNOLOGIE
Plug-in hybridní pohon
Pro ještě větší potěšení z jízdy je SUV PEUGEOT 3008 v nabídce ve verzi HYBRID4i e-EAT8 s pohonem 4 kol a HYBRIDi e-EAT8 s pohonem 2 kol.
Vůz pohání:
- benzinový motor 1.6 PureTech 147 kW/200 k u verze HYBRID4i a 132 kW/180 k u verze HYBRIDi
- elektromotor 81 kW/110 k vepředu u verze HYBRID4 a HYBRID a druhý elektromotor 81 kW vzadu u verze HYBRID4.
Lithium-iontová baterie (240-400V)
Dojezd vozu v plně elektrickém režimu je 59 km WLTPi (69 km NEDCi) u verze HYBRID4 a až 56 km WLTPi (65 km NEDCi) u verze HYBRID.
- Kapacita baterie je 13,2 kWh.
- Vysokonapěťová baterie je uložená pod zadními sedadly a nezabírá místo v zavazadlovém prostoru.
Záruka na baterii je 8 let nebo 160 000 km na 70 % kapacity baterie.
- S funkcí e-SAVE si řidič může naplánovat dostatečnou rezervu elektrické energiei, kterou bude potřebovat v průběhu jízdy. Tato funkce je užitečná zejména pokud ví, že se bude pohybovat v nízkoemisních zónách evropských měst.
DOJEZD & DOBÍJENÍ
DOJEZD V PLNĚ ELEKTRICKÉM REŽIMU AŽ 59 KM (WLTP)
Dojezd lithium-iontové baterie nového SUV PEUGEOT 3008 HYBRID je v plně elektrickém režimu až 59 km dle metody WLTPi (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Tato metoda poskytuje uživatelům přesnější a realističtější představu o skutečném dojezdu odpovídající reálnému využití vozu.
ZÁKLADNÍ FAKTORY OVLIVŇUJÍCÍ DOJEZD V PLNĚ ELEKTRICKÉM REŽIM
RYCHLOST
Pomalejší rychlost na dálnici a rychlostních komunikacích pomáhá zvýšit dojezd.
STYL JÍZDY
Omezení prudkého zrychlování a brzdění pomáhá zvýšit dojezd.
TEPLOTA
Používání klimatizace nebo topení během jízdy snižuje dojezd.
ZATÍŽENÍ
Dojezd může snížit i větší počet cestujících nebo těžký náklad.